sâmbătă, 17 aprilie 2010

Flying Dutchman!

Flying Dutchman. Corabia din filmul de mare succes "Pirates of the caribbean" m-a fermecat ca sa spun asa, mi-a placut si inca imi place incredibil de mult, atat de mult incat am vrut sa o fac din chibrite sau scandurele. Am folosit rigle de lemn, chibrite, foarte mult lipici (Super Glue) si a mai trebuit sa mai tai niste haine vechi de ale mamei pentru sforile "putrezite". Prima mea barcuta am facut-o cand aveam 13 ani, eram foarte fericit ca-mi iesise, nu perfecta, dar era facuta de mine. Dupa vre-o 4 ani cand am capatat experienta, sa tai masurand cu ochiul, mi-am propus sa fac aceasta corabie mare, care, are cam 1,45 cm lungime. Am inceput facand niste "cercetari" pe internet, mai exact sa caut planul corabiei. Dupa ce am gasit planul....am ramas blocat, ca nu stiam cu exactitate de unde sa incep si mi-am zis sa incep cu "coastele". "Coastele" sunt din bete subtiti de bumbac, nu sunt ca la alte corabii sa fie plin interiorurl, la mine e ca o cutie goala. Dupa cum vedeti in poze, aceasta este corabia dupa un an de lucru....si inca nu este gata, sunt detalii la care eu inca mai lucrez. Dar, pentru un amator, pot sa zic ca m-am descurcat destul de bine si sunt mandru ca reusesc.

2 comentarii:

  1. oricum ti`a iesit beton:>:>:>
    imi place:X:X:X:D
    si mie imi place filmul...si imi place si corabia:X:X:X
    e suuper tare....bravo:X:X:X
    te mai astept cu postari :))

    RăspundețiȘtergere
  2. UAU..Super..Tocmai mi-ai starnit un interes si ma voi apuca si eu sa incerc sa fac diferite lucruri.Voi incepe cu o barcuta mica si cu un schelete....Am Picatura(SuperGlue),chibrite si scobitori .Sper sa ajunga.I-ti voi arata ce a iesit :)

    RăspundețiȘtergere