luni, 19 aprilie 2010

Photoshop

Stim cu totii ce este photoshop si ce anume face el. Dar, photoshop-ul nu este doar un program ce editeaza poze sau macheteaza reviste despre masini, avioane, vinuri....etc. Este o ARTA, creata de om ce sta mereu la dispozitie, cu acest program iti faci viata mai pe placul tau...iti modifici pozele sa fie cat de perfecte vrei si poti chiar sa desenezi ce-ti trece prin cap. Eu de ex. am descoperit acest program din greseala, nestiind ce este am intrat pur si simplu, recunosc ca am dat de cateva ori restart la computer ca il tot blocam, dar am invatat cu timpul. Desi la acea varsta eram inca mic sa realizez ceva al meu, ne avant rabdare ma tot jucam cu poze luate de pe net. Dupa cum vedeti pozele ce insotesc "articolul" sunt facute in totalitate de mine si sper sa va placa cat de cat. http://www.youtube.com/watch?v=H_CRdWu13_Y ( pe aces link veti vedea mai multe poze facute/modificate de mine).

Un comentariu:

  1. tare:X:X:X:x...
    eu inca sunt la photoscape....e destul de bun si ala...nu imi prea editez pozele foarte mult...:X:X

    RăspundețiȘtergere